Навчання грамоти(читання).Тема:Закріплення звукового значення букви Ф.Словниково-логічні вправи.
1.Дихальні вправи "Загаси свічку","Пір'їнка","Мильні бульбашки"
-Потренували легені і почули звук-ф.
2.Скоромовка
Флокси,флокси на фланелі-
Фартушок зацвів у Нелі.
-Що таке флокса? Що таке фартушок? А Неля?
-які слова відповідають на питання що? Які -на питання хто?
3.Яку букву вивчили на минулому уроці? Які звуки вона позначає? На що вона схожа?
4.Гра"Знайди мене"
-Я називаю слова,а ви уважно слухайте.Якщо у слові є буква ф,то плескайте в долоні,якщо немає-тупотіть ногами.
-Груша,диво,фламінго,клас,футбол,фабрика,очі,фотограф,асфальт,риба,Фаїна,школ,фартух.
5.Читання на одному диханні.
Шеф фарш флокси Софійка
Шар факел фрукти Гафійка
Кофта фішка фара Федько
-Назовіть односкладові слова,двоскладові,трискладові.
6.Гра"Віднови слова"
-Вітерець-пустунець переплутав слова-ТОФОБОЛФУТЯФЕ.
-Звукобуквений аналіз слова-фея.Запишіть в транскрипції звуками.
7.Офтальмологічна вправа
Оченята роблять вправи:
Вліво,вправо,вліво,вправо
Потім вгору,потім вниз
На сусіда подивись.
8.Гра"Третій зайвий"
-Вилучіть зайве слово
Фазан,фарфор,фламінго
Фермер,флокса,фіалка
Федот,Фаїна,Франція.
с.62-63-опрацювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар