13 квітня.Вівторок.3 урок.Тема:Г.Бойко"Ділові розмови"
1. Розучування скоромовки
Вибіг
Гришка на доріжку,
На
доріжці сидить кішка.
Хай
впіймає кішка мишку.
3. Гра «Знайди "зайве" слово»
ліс лисичка лісочок лісовий
котик кіт кит котячий
дуб дубочок зуб дубовий
2. Гра «Збери частини
речення»
Побачила —... принесла
додому.
Потрібно готувати уроки, але ж... не
люблять совісті.
Хитрощі... не
хочеться.
Купила Наталя хитринки...
Лисиця
хитринки продає.
ла Наталя хитринки...
Лисиця
хитринки продає.
— Послухайте вірш.
АНДРЮХИНІ
ВУХА
Наш
малий Андрюха, —
Потилицю
чуха:
«Чом
у мене вух аж два,
А
гусак безвухий?
От візьму я вуха, —
Думає
Андрюха, —
І
приклею гусаку:
Хай
він маму слуха».
— Який настрій викликав у вас вірш ?
— Чому було смішно?
— Кого висміює автор?
— Чи любите ви читати твори, щ о викликають сміх?
— Темою сьогоднішнього уроку є «Веселе слово».
Фізкультхвилинка
Заніміла
наша спинка
І
затерпли кулачки.
Знов
у нас фізкультхвилинка,
Наші
любі діточки!
Позгинали
вправні пальці
В
кулачок і з кулачка.
А
тепер, немов у танці,
Затанцюєм
гопачка.
І
ось так поставим руки
До
плечей — і розведем,
Колові
ми зробим рухи
І
на парти покладем.
1. Робота над загадкою
•
Хоч і відстань розділяє,
Він
нас з друзями з’єднає.
Щоб могли порозмовляти
І
про все на світі взнати. (Телефон)
— Чи спілкуєтеся ви телефоном?
— З ким?
— З якого приводу?
Самостійне читання вірша учнями
— Про що говорили Петрик і Вова?
— Чи можна назвати її діловою?
— Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша?
— Яку корисну справу міг зробити кожен із хлопчиків за
час такої «ділової» розмови?
— Якою має бути ділова розмова?
— Коли і кому ви телефонуєте?
— Про що розмовляєте? Розкажіть.
— Яким був сьогоднішній урок?
— Що було повчального?
— Який висновок ви для себе зробили?
Немає коментарів:
Дописати коментар