Технологічна освітня галузь.
Спостерігає за природними об'єктами,збирає і заговляє природні матеріали;дотримується правил внутрішнього розпорядку,безпеки праці та санітарних норм під час занять;організовує робоче місце;виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображенняс,творчим задумом та з допомогою дорослих;розрізняє вироби декоративно-прикладного мистецтва;описує приклади виробів з різних джерел інформації;називає та обговорює матеріли,корисність,естетичну цінність різних виробів у групі;розпізнає матеріали для моделювання,конструювання;пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки для збереження природних ресурсів;розрізняє основні креслярські інструменти,лінії,види графічних зображень;читає елементарні графічні зображення;складає плоскі та об'ємні геометричні форми,виробів з деталей конструкторів;розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів;розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;оздоблює деталі виробу з допомогою різних технологій;раціонально використовує матеріали;пояснює корисність та естетичність виробу;презентує власну роботу;виконує трудові дії в побуті;
Спостерігає за природними об'єктами,збирає і заговляє природні матеріали;дотримується правил внутрішнього розпорядку,безпеки праці та санітарних норм під час занять;організовує робоче місце;виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображенняс,творчим задумом та з допомогою дорослих;розрізняє вироби декоративно-прикладного мистецтва;описує приклади виробів з різних джерел інформації;називає та обговорює матеріли,корисність,естетичну цінність різних виробів у групі;розпізнає матеріали для моделювання,конструювання;пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки для збереження природних ресурсів;розрізняє основні креслярські інструменти,лінії,види графічних зображень;читає елементарні графічні зображення;складає плоскі та об'ємні геометричні форми,виробів з деталей конструкторів;розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів;розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;оздоблює деталі виробу з допомогою різних технологій;раціонально використовує матеріали;пояснює корисність та естетичність виробу;презентує власну роботу;виконує трудові дії в побуті;
Дитина зранку робить зарядку, дотримуэться правил внутрішнього розпорядку, може організувати своє робоче місце, розрізняє матеріали для моделювання та конструювання, розмічаж деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, презентує власну роботу, допомагає у побуті- прибирає ліжка, миє посуд, допомагає ліпити з тіста, саджає дерева та росаду.
ВідповістиВидалитиМолодець!
Видалити