неділя, 5 квітня 2020 р.

Мистецька освітня галузь.
   Учень співає вокальні вправи,дитячі пісні у відповідному настрої;дотримується правил співу;створює елементарний ритмічний супровід до пісні;виконує пісні у "ролях",відтворюючи образ мімікою,пластикою рук;добирає тембр інструменту дл передачі відповідного образу;грає в ансамблі прості композиції(трикутники,бубни,барабан,сопілка,ксилофон);імпровізує голосом музичні інтонації;орієнтується в поняттях музичної грамоти;відтворює прості форми предметів і об'єктів довкілля  фарбами,графічними та пластичними матеріалами;компонує зображення у форматі(горизонтальний,вертикальний) з допомогою учителя;розміщує пропорційно зображення;створює елементарний стрічковий візерунок,прості декоративні розписи;використовує в роботі основні,похідні,теплі й холодні кольори;змішує та розбавляє водою фарби для отримання різних відтінків;користується фарбами,олівцями,фломастерами,пластиліном,палітрою,пензлем,стеками,ножицями;спостерігає різноманітність і красу природних форм;досліджує і виявляє цікаве,незвичайне у довкіллі;наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об'єктів;працює з папером,природним матеріалом;дотримується правил техніки безпеки;експериментує з кольорами,формами,лініями;прикрашає середовище,в якому живе;виконує нескладні ролі,етюди-наслідування;вправляється над інтонацією мовлення,чіткістю дикції,виразністю міміки і жесту,перевтілюючись у різних персонажів;розуміє правила поведінки в театрі;рухається в ритмі і темпі музики;орієнтується в просторі;придумує образи і створює їх знайомими засобами мистецької виразності;імпровізує засобами пантоміми;виконує твори мистецтва(співає,малює,танцює,декламує),які подобаються;називає свої подобання у мистецтві;сприймає твір мистецтва та висловлює враження ;визначає темп(повільно,помірно,швидко),регістр(високий,середній,низький),динаміку(гучно,тихо)тембр(звучання хору та оркестру),характеризує мелодію;визначає колорит(теплий,холодний) творів мистецтва та учнівських робіт;порівнює музичні та візуальні образи;помічає красу в довкіллі;орієнтується у видах театру(ляльковий,музичний)та кінематографу(кінофільм,мультфільм);називає твори мистецтва,що змінюють його  настрій;презентує результати власної творчості(співає,танцює,демонструє вироби мистецтва);бере участь у колективному виконанні (концертах,виставках);дотримується правил творчої співпраці;вербально описує свій творчий задум.

4 коментарі:

  1. Дитина граэ на гитарі дитячі пісні, відтворює їх ритмічний малюнок, підспівує. Визначає темп, регістр, тембр та динаміку музикального твору. Презентує результати власної творчості. Полюбляє ліпити з пластиліну анімаційних героїв, передає їх характерні особливості. Малює техніку ( автомобілі), людей, елементи пейзажу- міст, дерева, дорога і т. і.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже добре! Молодець! В мене старша онучка теж вчиться грі на гітарі.

      Видалити
  2. Дитина опановуе гру на фортепiано,цiкавиться заняттями хореографieй.Легко втiлюеться в образи улюблених героìв казок,пiдспiвуючи,ритмiчно пiдтанцьовуючи та шляхом виготовлення oдягу з матерiалiв,що е пiд рукою.

    ВідповістиВидалити

 Добрий день! Далі продовжимо зустрічатися з вами на платформі клас рум.